D’n Uitstek

Gebouw

Het gebouw bestaat uit een grote ruimte, een speel/logeer ruimte, een staflokaal met open keuken en een sanitaire ruimte met 3 wc’s, 2 urinoirs en 2 douches. De sanitaire ruimte is ook bereikbaar via een buitendeur. Aan de zuidkant van het gebouw bevindt zich een grote overkapping met toegang tot de grote ruimte en de stafruimte met keuken. In de keuken vind je een groot fornuis met 6 pitten, 2 koelkasten en een koffiezet apparaat. Verder zijn er twee grote wasbakken een grote oven en is er voldoende werkblad beschikbaar. De materialen die zich in de verhuurde ruimtes bevinden, mogen gebruikt worden. Na uw verblijf moeten deze terug geplaatst worden in de aangegeven ruimtes.
N.B.
Op de kaart die u op deze pagina kunt vinden, ziet u dat niet het hele gebouw en hele terrein beschikbaar is voor de verhuur. Het Gilde en jeugdvakantieweek hebben ieder ook een locatie. Zij moeten altijd bij de eigen ruimtes en gebieden kunnen.

Het gebouw is enkel te huren door scouting / jeugdverenigingen. Feesten, evenementen of bijeenkomsten zijn niet toegestaan.

Locatie en terrein

Onze blokhut, D’n Uitstek, ligt aan de Weverstraat aan de rand van Geffen. Via de snelweg en de rijksweg is deze prima te bereiken. Aan het gebouw ligt een groot speelveld welke ’s avonds verlicht kan worden met 4 grote lichtmasten. Achter in het veld is een theaterkuil met voorzieningen voor een kampvuur en stroom. Voor het gebouw is voldoende parkeergelegenheid en het terrein is volledig omheind en afsluitbaar. Het is mogelijk om op het terrein te overnachten in tenten.
De verhuurprijs bedraagt €6,- per persoon per nacht met een minimum van 20 personen. Bij een weekendverhuring worden tenminste twee nachten berekend.

Omgeving

Grenzend aan het terrein van D’n Uitstek ligt het arboretum. Dit park is vrij toegankelijk en biedt veel mogelijkheden voor spel en ontdekking. Op 2,5km liggen de Geffense bosjes. Met de fiets ben je hier binnen 10 minuten. Ook lopend is dit bos zeer goed te bereiken. De omgeving biedt veel mogelijkheden voor een gevarieerde tocht. Ook ligt golfbad Oss op fietsafstand (6km=20min). Op loopafstand vind je het centrum van Geffen. Hier liggen ook veel mogelijkheden voor spel en activiteiten. Het Centrum van Geffen vind je verder een supermarkt, Kruidvat, friettent, pizzeria bakker en slager naast andere voorzieningen.
Uiteraard beschikt Geffen ook over een huisarts, apotheek en tandarts.

Interesse?

Bij intresse kunt u contact opnemen met verhuur@scoutinggeffen.nl de volgende punten zouden wij graag in de mail ontvangen:

• Naam van de organisatie
  • Contactpersoon
  • Adresgegevens (adres, postcode en woonplaats)
  • Telefoonnummer
  • Emailadres
  • Wanneer wilt u de blokhut huren?
  • Met hoeveel personen komen jullie?